Traditsioonilised Hispaania magustoidud vol.1


Kentil tuli eile väga suur magusaisu ja kuna ma vähemalt pool aastat pole mitte ühtegi kooki teinud, siis ma otsustasin, et võiks end lõpuks kokku võtta ja midagi oma meesperele valmistada. See aga ei olegi nii lihtne siin, sest parimad koogi Eestis on ikkagi kohupiimakoogid ja kohupiim on üks asi, mida siin saada ei ole. Seega tuli mul idee proovida midagi traditsioonilist Hispaania köögist. Kuna ma ei suutnud lõpuks kahe retsepti vahel valida, siis otsustasime mõlemaid teha. 


Quesada Pasiega

Koogi jaoks läheb vaja:


200 grammi kodujuustu
2 muna
70 grammi võid
200 grammi suhkrut
125 grammi jahu
470ml piima
2 tl riivitud sidrunikoort
1tl vanilliekstrakti
näpuotsatäis soola

Vahusta omavahel või ja suhkur

Lisa munad ja vanilliekstrakt. Vahusta korralikult.

Lisa tainale kodujuust. Minul läks nii, et ma proovisin osta poest kodujuustu, kuid kuidagi õnnestus mul kaasa haarata hoopis "Queso fresco", mis on midagi toorjuustu ja jogurti vahepealset..Üsna paljudes Quesada Pasiega retseptides ongi kodujuustu asemel maitsestamata jogurt. Algupäraselt siiski kodujuust! 


Lisa tainale piim ning seejärel jahu. Mitte kõik korraga. Vähehaaval.

Viimasena lisa tainale riivitud sidrunikoor.

Vala tainas vormi(algupärases retseptis vormi mõõdud 24x36, ma kasutasin mingit esimest ümarat, mis mulle kätte sattus) ning küpseta 35-45 minutit. Kook on valmis, kui see on kuldpruun ning tainasse pistetud puidust hambaork jääb puhtaks. 

Lase koogil 15 minuti jahtuda ning serveeri oma lemmikmoosiga...

Vaadake seda taldrikut. Ja siis seda kaussi. So pretty!

See kook maitses imeliselt! Ma ei oskagi seda sõnadesse panna. See sama queso fresqo oli maitsestatud maasikatega ja see andis veel eriti mõnusa kõrvalmaitse sidrunile ja vanillile. Meil sai kaks väiksemat kooki ning antud kogusest jäi väheseks. Järgmine kord tuleb topelt teha!

Flan

Sul läheb vaja:

950ml piima
2 tl riivitud sidruni koort
1 pulk kaneelikoort
5 muna
2 munakollast
200 grammi suhkrut

Kõigepealt on vaja topse, mis kannatakasid kuumust. Kuna mul neid spetisaalselt selle jaoks mõeldud topse ei olnud, siis ma kasutasin silikoonist muffinivorme, mis ajasid ka asja ära. 

Sellised peaksid need topsikesed välja nägema...

Laota vormid laua peale. 

Seejärel valmista suhkrusiirup. Pane pliit keskmise kuumuse peale. Haara paksu põhjaga pott ning vala sinna suhkur. Seejärel oota, kuni suhkur hakkab sulama. Selleni võib minna üsna mitu minutit. Sulata suhkur helepruuni värvuseni. Kui suhkur läks tumepruuniks, siis ära seda kasuta. See annab magustoidule kibeda maitse. 

Kui suhkur on sulanud, siis tuleb kiirelt see valada vormide põhja. 

Muffinivormid ajasid ka asja ära. 

Järgmisena vala potti piim ning sega hulka riivitud sidrunikoor ja kaneel. Lase keema ning seejärel alanda kuumust. Keeda umbes 10 minutit. Tõsta tulelt ning lase jahtuda. Kui soovid mõne teise maitsega magustoitu, siis asenda osa piimakogust näiteks värske apelsinimahla, virsikulikööri või kõrvitsapüreega.

Samal ajal, kui piim jahtub, võta kauss ning vahusta munad koos suhkruga. Vala jahtunud piim läbi peene sõela ning sega omavahel kokku. Vala segu vormidesse, sulatatud suhkrukihi peale.

Aseta vormid suuremasse küpsetusvormi, kuhu vala põhja umbes 2 cm vett. Jälgi, et vormid teineteist ei puudutaks. Aseta küpsetusvorm ahju ning küpseta umbes 1,5 tundi 150 kraadises ahjus. Magustoit on valmis, kui sisse pistetud nuga jääb puhtaks. 

Tõsta vormid välja jahtuma ning serveeri kas toasoojana või siis lase külmkapis jahtuda. 




Väga kreemine ja magus. Meie perele väga peale läinud, kuid kuna lisaks klassikalisele saab seda katsetada veel ka šokolaadi- või kõrvitsamaitselist, siis ma veel alla ei anna. Kindlasti tasub proovida!

Kui juustukoogi tainast oleks võinud rohkem teha, siis Flan'i tainast jäi üsna palju üle. Muffinivormid olid liiga madalad, seega kui neid oli 12 nagu retseptis märgitud, siis nad ei mahutanud väga palju tainast. Hommikul viskasin ma tainale jahu ja pisut sulatatud võid juurde ning tegin kiire sidruni ja kaneeli maitselise "kohvikoogi".

Siin leiab kappidest kõige ilusamaid nõusid üldse. See alustaldrik. Punane metallik kroom. Teeb isegi kõige igavamast koogist päris kena vaatepildi. 

Mis kooki Teie viimati tegite?




5 kommentaari:

  1. Tere ja Tere tulemast Spotcapi ülemaailmsetesse laenuteenustesse. Minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka laenukonsultant.

    Kas vajate rahalist tugevdamist? kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? Kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotcapglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teie kontol on laen 24 tunni jooksul, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pika- kui ka lühiajalisi laene ning lisaks saate laenata kuni 15 miljonit eurot. Minu ettevõte aitab teil mitmesuguste laenutoodete abil saavutada mitmesuguseid eesmärke.

    Me teame, et õigustatud laenu saamine on alati olnud tohutu probleem Üksikisikute jaoks, kellel on rahalisi probleeme ja kes vajavad selle lahendamist, on paljudel inimestel kõrgete intresside tõttu nii keeruline omakapitalilaenu saada kohalikest pankadest või muudest finantseerimisasutustest. määr, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused

    Enam pole ooteaegu ega stressirohkeid pangavisiite. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu ja teha tehinguid igal ajal ja igal pool, kus seda vajate

    Pakume 24-tunnist maailmatasemel laenuteenust. Päringutele / küsimustele? - Saada e-kiri aadressile | spotcapglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | & Saate vastuse hetkega.

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. tahan tänada hr dalton teemantlaene selle eest, et ta andis mulle laenu väärtusega 43000 eur. olen pettunud mitu korda laenu tagamiseks. kuni ma mõtlesin daltonit, kes mulle laenu andis. kui vajate täna seaduslikku laenu, vältige pettust ja võtke teemantlaenudega ühendust e-posti teel: diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

      Kustuta
  2. Tere ja Tere tulemast Spotcapi ülemaailmsetesse laenuteenustesse. Minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka laenukonsultant.

    Kas vajate rahalist tugevdamist? kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? Kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotcapglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teie kontol on laen 24 tunni jooksul, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pika- kui ka lühiajalisi laene ning lisaks saate laenata kuni 15 miljonit eurot. Minu ettevõte aitab teil mitmesuguste laenutoodete abil saavutada mitmesuguseid eesmärke.

    Me teame, et õigustatud laenu saamine on alati olnud tohutu probleem Üksikisikute jaoks, kellel on rahalisi probleeme ja kes vajavad selle lahendamist, on paljudel inimestel kõrgete intresside tõttu nii keeruline omakapitalilaenu saada kohalikest pankadest või muudest finantseerimisasutustest. määr, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused

    Enam pole ooteaegu ega stressirohkeid pangavisiite. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu ja teha tehinguid igal ajal ja igal pool, kus seda vajate

    Pakume 24-tunnist maailmatasemel laenuteenust. Päringutele / küsimustele? - Saada e-kiri aadressile | spotcapglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | & Saate vastuse hetkega.

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!

    VastaKustuta
  3. Tere daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate projekti lõpetamiseks ärilaenu, isiklikku laenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pikaajalisi ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e -posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle otse WhatsAppis sõnum: +447903159998 ja saate kohe vastuse.

    Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud, et aidata teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiireimal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite meiega laenu saamiseks ühendust võtma;
    * Mugavus - saate laenu taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa - teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otsene rahastamine - saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär - taskukohane intressimäär 3%.
    * Kõrged heakskiidumäärad - teil on 99,9% võimalus laenu saada
    * Paindlik tagasimakse - Te peate valima tagasimakse kuupäeva kas iganädalaselt, igakuiselt või kord aastas, kestusega 1-30 aastat.
    * Lihtne veebipõhine rakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ära kaota võimalust rahapuuduse tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, me saame teid laenuga aidata, sest oleme aidanud paljusid üksikisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas rahaliste raskustega silmitsi seisnud.

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E -post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447903159998

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on oodatud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Teeme täie kindlusega koostööd kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    VastaKustuta
  4. Ma elan Hollandis ja olen täna õnnelik naine? Ütlesin endale, et soovitan iga laenuandjat, kes võiks minu ja minu pere elu muuta, kõigile, kes laenu otsivad. Kui vajate laenu ja olete 100% kindel, et maksate laenu tagasi, võtke nendega ühendust juba täna meili teel: lapofunding960@outlook.com

    VastaKustuta