Mida ma veel peale oma arvutiekraani tähele olen pannud?

PS! Ma otsisin pilte, mida ma Eestis teinud olen. Selgus, et triiksärgi pildid on vallutanud mu arvuti.

Esimese kodumaa pinnal oldud nädala jooksul olen ma istunud hommikust õhtuni arvuti taha ja tööd teinud. Õnneks oli vaja ka mõned kohtumised teha, mis tähendas seda, et ma sain ka natukene värsket õhku hingata ja ringi vaadata. Mõned tähelepanekud, mis Tartus oldud aja jooksul silma on jäänud.


  • Varem ma vihkasin busse. Ma sõidaks vabatahtlikult Lux Express bussiga Tartust Hispaaniasse! Nii mugav. Kui me Tartusse hakkasime jõudma, siis ma olin täiega pettunud, et ma maha pean minema, sest mul oli üks film pooleli. Ma olin üldse vaimustuses, et ma seal oma telefoni saan laadida ja et internett nii kiire on jne jne. 
  • Wifi! Igal pool. Hispaanias on ka igal pool, aga seal peab seda linna wifi võrku taga ajama. Ja kui lõpuks kätte saab, siis on see üsna aeglane. 
  • Elektritraadid on igal pool ees. Vaatad, et oh! Nii lahe päikeseloojang ja siis tõstad kaamera üles ja no iga nurga alt jäävad need traadid ette. Miks neid nii palju peab olema?
  • Taevas on kuidagi kaugel. 
  • Teedeehitus. Igal pool. 
  • Teed on kitsad. Ma kogu aeg imestasin, et kuidas need rekkad bussist mööda mahuvad, kui teed on niigi kitsad ja siis on veel mingid torbikud tee äärde pandud. Aga mahtusid. Magic!
  • Punktist A punkti B jõudmine võtab nii palju aega. Loe kahte viimast punkti.
  • "Kas sa metsa näed?" "Ei näe, puud on ees!" Ehk siis puid on palju. See oli mu esimene tähelepanek, kui ma Riiast bussiga sõitma hakkasin. 
  • Inimesed on ebaviisakad. Eile sõitsin pisema bussiga, kus ainult esimesest uksest sai sisse minna. Peale minu ütles ainult üks inimene bussijuhile tere. Ilusat päeva ei soovinud peale minu mitte keegi. Kuhu viisakus kadus?
  • Toidupoodides on kassiirid tegelikult päris sõbralikud, kui neile suure naeratusega otsa vaadata ja kõlavalt tere öelda. Väiksemates riidepoodides kohtab üsna palju “ära palun tule mind segama, ma just vaatasin ägedat videot youtubest” pilku. 
  • Ilmateade valetab. Ma pakkisin oma kohvri lähtudes ilmateatest, mida ma enne Eestisse tulekut vaatasin. Pikad püksid, tagid, tennised. Ja nüüd ma siis kõrben siin saunas :D Aitäh ilmaennustajad!
  • Ilm ajab segadusse. Hommikul on külm, siis on soe, siis on kuum, siis tuleb vari ja on jälle külm, siis tuleb päike ja on kuum, siis tuleb tuul ja on külm. Tennistega on kuum, plätudega on külm, pikkade pükstega on kuum, lühikestega on külm. Selline tunne, et peaks 4 hooaja riided igaks juhuks hommikuks kaasa vedama. Vihmavarju, kummikud, plätud, sulejope, kindad, ujumisriided. Igaks juhuks!
  • Söök on nii kallis! Toidupoes on selline tunne, et lähed õhtuks midagi süüa ostma ja siis maksad terve nädala toidu eest. Eile käisin kohvikus kohvi joomas. Väike tass kohvi maksis 2 euri. 
  • Autod on nii ilusad, puhtad ja suured. Hispaanias on autod tolmused, väikesed ja mõlke täis. 
Jep! See olen mina nohu ja kurguvaluga. Ma arvan, et ma korjasin selle sealt Norra lennujaamast üles. 

Kas sina ütled bussi sisenedes bussijuhile tere? 



10 kommentaari:

  1. Hispaanias ainult eest saabki bussi siseneda ja siis tundub loogiline juhile tere öelda, ta vaatab ju otsa, reeglina ka vastab. Eestis astud bussi ükskõik millisest uksest, keda sa siis tervitad?
    Aga Hispaaniaga ei maksa meid võrdlema hakata, nad ütlevad tere isegi liftis ja tualetis :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega jah, kui liftis peab kellelegi tere ütlema, siis kukub ilmselt tükk küljest ära kah :D Või siis ei jätku enam bussijuhile, sest terve päeva peale on ainult kolm tere ju kaasa võetud :P

      Kustuta
    2. Ma sõitsin selle pisikese bussiga, kust saigi ainult eest minna. 15 matsi kõndis bussijuhist mööda ilma, et oleks tere öeldnud :D Aga jah! Ei tasu liiale ka minna nende teredega. Õhtupoolik oli ka juba. Ehk olid tõesti otsa saanud :D

      Kustuta
  2. Olen ise teist nädalat Uus-Meremaal ja mul on introvertse eestlasena nii harjumatu kõiki kogu aeg teretada. Näiteks matkarajal tuli tunnikese jooksul vastu umbes 20 inimest ja siin on nii elementaarne, et kõik tervitavad üksteist. Samuti on enamus poemüüjaid aktiivselt jutustama tulnud. Ilmselt tahabki lihtsalt harjumist. :)

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. laen! laen! laen !!!
    Kas otsite usaldusväärset ja akrediteeritud eralaenude ettevõtet, kes pakub laenu eluaegsetele võimalustele. Pakume igasuguseid laene väga kiirel ja lihtsal viisil, isiklikud laenud, auto laenud, hüpoteeklaenud, õppelaenud, ärilaenud, investeerimislaenud, võlgade konsolideerimine ja palju muud. Kas olete pankade ja teiste finantsasutuste poolt tagasi lükanud? Kas teil on vaja konsolideerimislaenu või hüpoteegi? Ärge vaadake enam sellist, nagu oleme siin, et muuta kõik teie rahalised probleemid minevikku. Laename raha üksikisikutele ja ettevõtetele, kes vajavad finantsabi 2% ulatuses. Sotsiaalkindlustuse number pole nõutav ja krediidikontroll pole kohustuslik, 100% garanteeritud. Soovin seda keskkonda kasutada, et teavitada teid sellest, et pakume usaldusväärset ja toetavat abi ning meil on hea meel pakkuda teile laenu.
    Seejärel saatke meile e-kiri: (anitagerardloanfirm@gmail.com) laenu taotlemiseks

    VastaKustuta
  5. Rahaline toetus üksikisikutele

    Kui teil on vaja rahalist abi, ärge kartke meiega ühendust võtta. Võite saada laenu vahemikus 1.000 € kuni 1.000.000 € väga soodsatel tingimustel kogu seaduslikkuse ja usaldusväärsuse jaoks. Lisateavet rahastamiskorralduste kohta võtke meiega ühendust e-posti teel. E-mail: marcuford@gmail.com

    VastaKustuta
  6. My Brothers and Sister all over the world, I am Mrs Boo Wheat from Canada ; i was in need of loan some month ago. i needed a loan to open my restaurant and bar, when one of my long time business partner introduce me to this good and trustful loan lender DR PURVA PIUS that help me out with a loan, and is interest rate is very low , thank God today. I am now a successful business woman, and I became useful. In the life of others, I now hold a restaurant and bar. And about 30 workers, thank GOD for my life I am leaving well today a happy father with three kids, thanks to you DR PURVA PIUS Now I can take care of my lovely family, i can now pay my bill. I am now the bread winner of my family. If you are look for a trustful and reliable loan leader. You can Email him via,mail (urgentloan22@gmail.com) Please tell him Mrs Boo Wheat from Canada introduce you to him. THANKS

    VastaKustuta
  7. Are you in need of a loan? Do you want to pay off your bills? Do you want to be financially stable? All you have to do is to contact us for more information on how to get started and get the loan you desire. This offer is open to all that will be able to repay back in due time. Note-that repayment time frame is negotiable and at interest rate of 3% just email: {urgentloan22@gmail.com}

    VastaKustuta
  8. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pikaajalisi ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke meile otse WhatsAppis: +447903159998 ja saate kohe vastuse.

    Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil oma pikaajalisi ja lühiajalisi finantseesmärke parandada. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite laenu saamiseks meiega ühendust võtma;
    * Mugavus - laenu saate taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa - otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otserahastus - saate oma laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiitmise määr
    * Paindlik tagasimakse - saate võimaluse valida tagasimaksekuupäev kas iganädalase, kuu- või aastase kestusega 1–30 aastat.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärane juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasud puuduvad

    Ärge kaotage võimalust rahaliste vahendite puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, me saame teid aidata laenuga, sest oleme aidanud paljusid inimesi ja organisatsioone, kes on kogu maailmas rahaliste raskustega silmitsi seisnud

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil:
    E-post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Vahendajad / konsultandid / maaklerid on teretulnud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täielikus usalduses teeme koostööd kõigi osapoolte huvides.

    VastaKustuta