Hoidke alt, ma tulen Eestisse!!

Ma ikka enne küsisin venna käest, et kas ma üldse julgen tulla. Ma arvan, et tal oli teisel pool toru umbes sama nägu :D
Jah! Ma tulen Eestisse. Lausa kuuks ajaks! Kui hästi läheb, siis saan ma kiiremini tagasi tulla, aga esialgne plaan on veeta Eestis kuu aega. Kui sa oled nüüd minu pereliige või mõni lähedasem tuttav ja imestad, et miks sa alles nüüd sellest teada said, siis…no siis sa ei ole mõni mu sugulane või sõber, sest need juba ammu teavad, et mul pole peas kõik päris korras, kui ma pean otsuseid langetama. Tavaliselt õnnestub mul see raske ülesanne Kenti õlule lükata. Kui ei õnnestu, siis ma teen seda viimasel minutil ja läbi sõrmede vaadates. Nagu täna hommikul, kui ma Riiga lennupileti bronnisin. 



Kõigepealt oleks ma peaaegu ostnud pileti 140 euri eest. Aga siis ma lõin põnnama ja helistasin oma vennale, et halada pisut aega. Siis ma avastasin uue pileti 90 euri eest ja siis ma lõin jälle põnnama ja helistasin Kentile, et omakorda talle halada. No ja lõpuks leidsin ma pileti 82 euri eest ja siis ei saanud ma oma ID-kaardiga panka sisse. Tundub aga, et see pidigi nii minema, sest ma pusisin vähemalt 30 minutit, et seda tööle saada ja selle ajaga oli pilet langenud 10 euro võrra. Ajee! 

Ei, ma ei otsustanud täna, et ma Eestisse tulen. Või noh! Otsustasin küll täna, aga plaan oli juba mu peas mitu nädalat. Ma lihtsalt tegelesin sellega, et teha endale selgeks täpsed põhjused ja panna paika plaan, et ma ei oleks pere juurest ära kuu aega mitte millegi pärast. Plaan on ikkagi 24/7 Eestis tööd teha ja siis kähku pere juurde tagasi lennata.

Sellest, et ma PEAN Eestisse minema, sain ma aru juba üle kuu aja tagasi. Nimelt on meil üks vahva projekt poolikuks jäänud Eestis ning see on vaja nüüd raske tööga käima lükata. Kui keegi tunneb huvi, millega ma tegelen siis, kui ma ei kirjuta, siis võib julgelt vaadata sellisele lehele nagu www.formen.ee. Kui teil on ideid, mis võiks näiteks veebilehel olla paremini või tahaksite nuriseda kaubavaliku üle, siis tehke seda julgelt saates mulle kiri minu meilile liis.raudmann@gmail.com. Igasugune tagasiside on ülioluline!! :)  Kui Teil on soov midagi osta sealt, siis see oleks ka väga lahe! Kõik triiksärgid olen ma isiklikult välja valinud ja kõvasti vaeva näinud, et veebilehel oleks üleval nii head välimust kui ka kvaliteeti. Teeme Eesti mehed stiilsemaks, eks ole! 

Ja kuigi mul on peaaegu nädal lennuni jäänud, siis ma JUBA pabistan…

  • Ma kardan, et mis mu pisikestest põnnidest saab ja mis siis saab, kui nad ikkagi lähevad vahepeal kooli ja mina ei saagi kohal olla ja nendega koos rõõmustada (või kurb olla?). Kent küll ütles, et neil on terve elu jooksul minimaalselt 12 esimest koolipäeva ja nad saavad imeliselt hakkama ka ilma minuta, aga ma ikkagi natuke pabistan. Või noh! Natuke palju. Nad on tegelikult harjunud sellega, et üks vanematest võib mõnda aega ära olla ja et kindlasti tullakse tagasi, sest Kent on viimase aasta jooksul kaks korda kuu aega Indias tööasjus olnud. Aga mina ju ei ole??! Äkki see on HOOPIS teistmoodi. 
  • Ma kardan, et ma ei oska lennujaamades midagi teha ja ei oska lennuki peale minna või ümber istuda Oslo lennujamas. Ma pole MITTE KUNAGI lennukiga lennanud ja ma arvan, et ma olen see kana, kes raudselt midagi valesti teeb ja siis Oslosse kinni jääb. Mis siis, et mul on seal 4 tunnine ooteaeg ja selle aja jooksul peaks hea tahtmise korral kõik süsteemid endale selgeks tegema. Aga arvestades, et tegemist on minuga, siis võib kõike juhtuda. 
  • Ma kardan, et lennuk jääb täiega hiljaks ja ma ei jõua õhtuse Riia bussi peale, kuigi see oleks täiesti ebareaalne, kui just üks lendudest ära ei jää. Aga ma vist juba ütlesin, et tegemist on ju minuga ja mul pole kunagi väga palju seda vedamist olnud :D
  • Ma kardan, et Eestis on hästi külm ja ma saan kopsupõletiku või midagi sellist. Ma pole 4 kuud korralikku vihma näinud! Appi!

Kindlasti on veel midagi. Aga ma tulen! Kui ma just ei tule…Siis tuleb Kent! Ma loodan, et tuleb see vananaiste suvi ja kogu september päike paistab. 


Kas ma peaksin video tegema sellest, kuidas ma Oslosse jõuan ja üle pika aja põhjamaade ilma oma nahal tunda saan? Ja sama Riias ning Tartus? Mis te arvate?

2 kommentaari:

  1. Tsiises, hea nali, ma kujutan juba nii elavalt ette, mismoodi Sa nagu peata kana mööda lennujaamu ringi tuhised, endal näos selline ilme, et what the hell I've to do, where do go?! :D

    Jaa, muidugi tee video, see on suisa kohustus! Ma tahan näha Su reaktsiooni meie imelisele kliimale :D

    VastaKustuta