Kas üks korralik blogi vajab korralikku sissejuhatust?

Ma olen alati armastanud kirjutamist. Kirjutamine on mulle nagu teraapia. Kuna mu pea on pidevalt mõtteid täis, siis on hea võtta päevas hetk ja piltlikult öeldes kirjutada oma pea mõtetest tühjaks.

Blogi kirjutamise mõte on minu peas olnud juba aastaid, kuid mul on olnud üks väike probleem. Nimelt ma ei ole suutnud oma esimesest postitusest edasi saada. Olles veel täpsem, siis ma ei ole suutnud oma esimest postitust kunagi lõpetada. Ma olen uskunud, et üks korralik blogi vajab korralikku sissejuhatavat teksti. Bullshit ütlen ma täna selle peale, sest täiesti võimatu on kõike tähtsat ühte blogipostitusse sisse panna.

Täna ajendas mind kirjutama uus algus. Mulle meeldivad uued algused ja puhtad lehed. On inimesi, kes ei salli muutusi ja armastavad rutiini. Mina selline ei ole. Mulle meeldib kolida, uute inimestega tutvuda ja elu pea peale pöörata. Ja miks mitte? Elu peabki olema vaheldusrikas ja põnev. Ja kuna ma olen viimasel ajal õige mitu muudatust oma elus teinud, siis on millest kirjutada.

Mõned päevad tagasi otsustasin ma alustada elu, millega käib kaasas hea enesetunne. Hetkel olen ma seisus, kus ma joon päevas umbes neli tassi kohvi, suitsetan ilmselgelt liiga palju, liigun vähe ja söön kõike, mis mu näppude vahele satub. Sellega kaasneb väsimus ja energia puudus. Ja ma ei taha olla väsinud.

Seega lühidalt kokku võttes ma kirjutan:

  • söögist
  • kõigest, mis on seotud suitsetamisega ja sellest loobumisega
  • kohvist, kohvi joomisest, mitte joomisest ja selle asendamisest
  • trennist
  • enda elust, motiveerimisest, muudatuste tegemisest, tööst loobumisest, õnnest ja õnnetustest
  • proovin võimalikult palju pilte teha ja neid siia üles laadida
Aga seni!
Unistage suurelt!

Liis

1 kommentaar:

  1. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pikaajalisi ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke meile otse WhatsAppis: +447903159998 ja saate kohe vastuse.

    Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil oma pikaajalisi ja lühiajalisi finantseesmärke parandada. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite laenu saamiseks meiega ühendust võtma;
    * Mugavus - laenu saate taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa - otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otserahastus - saate oma laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiitmise määr
    * Paindlik tagasimakse - saate võimaluse valida tagasimaksekuupäev kas iganädalase, kuu- või aastase kestusega 1–30 aastat.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärane juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasud puuduvad

    Ärge kaotage võimalust rahaliste vahendite puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, me saame teid aidata laenuga, sest oleme aidanud paljusid inimesi ja organisatsioone, kes on kogu maailmas rahaliste raskustega silmitsi seisnud

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil:
    E-post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Vahendajad / konsultandid / maaklerid on teretulnud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täielikus usalduses teeme koostööd kõigi osapoolte huvides.

    VastaKustuta