Issand, kui suur ÄMBLIK!



Siit tuleb nüüd üks õudne postitus....kõikidele, kes karvaseid ja limaseid elukaid kardavad.

Enne siia tulekut ei uurinud ma väga palju kohalike roomajate ja putukate kohta. Mõtlesin, et ma pigem ei hakka ennast hiigelsuurte põõsas varitsevate rohuusside piltidega hirmutama. Muidu mõtlen veel ümber. 

Kui ma siia jõudsin, siis esimene küsimus oli kõikjal, et kas ma peaks midagi või kedagi kartma. Selgus, et muretsemiseks pole põhjust ja kõige hirmsam elukas on prussakas, kellega mul on võimalus tulevikus silmitsi seista. Usse pidi ka kusagil olema, aga mulle tundus, et keegi pole vist midagi jubedamat kohanud. Mina siis läksin rahuliku südamega oma eluga edasi. Kent muidugi seletas pidevalt poistele, et ärge neid päevakoeri näppige, sest nende karvad peaksid mürgised olema ja kui te usse näete, siis pagege nii kiirelt, kui vähegi jaksate. Mina aga oli rahulik ja tundsin, et need kõige hirmsamad elukad mu elus on need pisikesed punased sipelgad, kes koos minuga elada tahavad. Kõik ämblikud on ka siiamaani olnud pisikesed toredad putukad, kes tube kärbestest tühjana hoiavad. Ja seda..kuni eilseni. 

Ma hakkasin just magama minema, kui Kent koju jõudsin. Mõtlesin, et lähen ja istun kööki, et temaga juttu ajada. Ja siis. JA SIIS! Korraga jäi mul pilk seisma pildi peal, mis on köögi seinale riputatud. Midagi on nagu valesti. Aga mis? Ämblik? Ma tõmbasin jalad kähku põrandalt tooli peale ja kisendasin Kenti kööki ise samal ajal kabuhirmus värisedes ja korrutades, et “Kas see on päris, KAS SEE ON PÄRIS??!!!??”. Kent tuli, vaatas, astus sammu pildist eemale ja tõdes, et on küll päris. Päris hiigelsuur ämblik. Kuna aga sõnadest jääb väheks, siis panin teile video kokku meie missioonist ämblik majast välja saada..



Kuna nüüd on kindel, et Hispaanias ei ole ainult pisikesed nunnud ämblikud, siis ma otsustasin igaks juhuks oma silmaga üle kaeda kõik ülejäänud elukad, kellega mul ehk tulevikus ei ole rõõm kohtuda. Siit nad tulevad.

Maod. Hispaanias pidavat olema 13 sorti madusid, kellest 5 on mürgised. Need viimased näevad sellised välja:

Vipera aspis

Macroprotodon cucullatus

Montpellier Snake. See on päris kenake ju??

Snub-nosed or Lataste’s viper

Seoane’s viper
Kärnkonnad. Kui Eestis on kärnkonnad lihtsalt rõvedad, siis siin on nad lisaks sellele ka mürgised. Jeee! Ega ma neid muidugi Eestis ka näppima ei läinud. Aga nüüd kõlab see tore konnade krooksumine hoopis teistmoodi seal akna taga. Kümned mürgikonnad on kusagil su maja ümber ja krooksuvad….Õõõõõõh.

Kui nüüd mõelda nendele multikatele, kus peab kärnkonni suudlema, et endale prints leida. Huvitav palju pisikesi tüdrukuid nõnda haiglasse on sattunud?

Ämblikud. Hispaanias on üle 1700 liigi ämblikke. Kui mu kallis meheõde seda loeb, siis ma arvan, et ta keeldub mulle külla tulemast. 1700!! Nendest 3 on mürgised. Õnneks ainult kolm. Siiamaani tuleb tegemist teha AINULT 5 erineva mürgimao, AINULT 3 erineva mürgiämbliku ja mürgikonnaega. Polegi nii hull, eks ole?

Black Widow Spider

Brown Recluse Spider

Funnel Web Spide

Siis on meil veel skorpionid. Ma ei tea, kas mul on enam soov aiatöid teha, sest nad pidavat kivide alla end peitma. Hommikul enne riidesse panekut peaks riideid ka raputama. Pärast eilset ma teen ma seda nagunii… Vapsikud, kes tarantleid jahivad, sääsed, kalad, kes end liiva alla peidavad(mida?!), salamandrid, puugid, karud ja hundid.

Ei olegi väga hull ju? Saame hakkama! :D

Lõpetame selle postituse nunnude piltidega...Et me unustaks kõik need hirmsad loomad ja et ma saaks ikkagi öösel magada. 

I come in peace!


Väike nunnu ämmelgas pisikese veepiisakesega. Kõik ok? Eks?

Oleme sõbrad! Jeee :D

Kas Teile meeldis videopostitus? Kas selliseid võiks veel tulevikus teha?
Kuidas Teil ämblike ja roomajatega lood on? Head sõbrad või suured vaenlased?



0 kommentaari:

Postita kommentaar