The Boyfriend Tag ehk siis 9 aastat sarkasmi


Tegime koos Kentiga video ka. Seda saab siin vaadata. Blogilugejatele ka tekstivormis postitus. Videost pisut leebem versioon.

1. Kus me kohtusime?
“Kohtusime Tartus, Anette korteris.“

Ma veetsin üsna palju oma vaba aega Anette juures. Ma mäletan, et Anette käis toona igasuguste kahtlaste tüüpidega läbi ja üks õhtu teatas, et täna tuleb mingisugune pillilaagri karvik külla koos oma sõpradega. Ma pagesin hirmust kõrvaltuppa ja veetsin enamus õhtu seal. Kui ma ausalt tunnistan, siis Kent ei jäänud mulle tollest õhtust meeldegi. 

2. Kus oli meie esimene kohting?
“Minu juures!”

Me esimene “kohting” oli tõesti Kenti juures. Ma tegelikult läksin ainult öömajale. Ma ei tea, kuidas meil õnnestus sellest esimesest “kohtingust” kokku jääda. Ja sellest samast “kohtingust” on nüüd möödas juba 9 aastat.

Kenti ema maja taga tehtud pilt. Aasta 2007. Ma kaotasin selle keti kusagile ära. Siiamaani igatsen..

3. Sinu esmamulje minust?
“Üksik tüdruk kõrvaltoas.”

Ma võisin tõesti nohiku mulje jätta. Ma imestan, et ma ülbiku muljet ei jätnud, sest ma reaalselt ignoreerisin kogu seltskonda ja tundsin end nii palju paremana, et mul ei kõlvanud kohe üldse selliste karvastega suhtlema minna.

4. Kuna Sa tutvusid minu perekonnaga?
“Sinu emaga päev enne meie “kohtingut”. Sinu isaga umbes nädal hiljem.”

Minu emaga Võru Folkil, kus me koos Kentiga kondasime see sama päev, mille õhtul meie esimene “kohting” oli ja kus ma vahepeal Kenti parima sõbraga ringi jalutasin ja kui mu ema arvas, et hoopis tema on mu uhiuus peika. Isaga ma arvan, et rohkem, kui nädal hiljem. Olime tripil Tallinnasse ja tagasteel sai meil 15 km enne Tartut kütus otsa. Isa tuli appi. 

5. Kas mul on mõni veider komme?
“Sa küsid kogu aeg, et kas sinu nägu on viltu!”

Ma ei tea, kas see nüüd veidra kombe alla liigitub, aga Kentil on tõsi taga. Mul on tegelikult ka nägu viltu. Muidu ma ei küsiks ju…

6. Kui kaua me oleme koos olnud?
“Ma ei tea, kas liiga kaua on õige vastus..aga 9 aastat!”

Hahaa. 9 aastat on täiesti õige vastus. Kentil on väga hea mälu numbrite peale, seega selliste asjadega ei paneks ta ka siis mööda, kui just eelmine päev ei oleks tähtpäev olnud. Tähtpäev oli muidugi imeline. Sellest ma pajatan ka üsna pea pikemalt. 

Väike vihje meie aastapäevast. 

7. Kas meil on mõni traditsioon?
“Muidugi..jaanipäev ja jõulud!”

Täiesti ilma naljata. Meil pole ühtegi traditsiooni. Me üritame õhtuti filme vaadata, aga ma jään tavaliselt keset filmi magama. Või siis Kent ei jõua õigeks ajaks koju ja mul on film juba vaadatud, kui ta tuppa astub..Pühapäeviti on meil perepäev. Äkki see liigitub traditsiooni alla :D 

8. Kuhu oli meie esimene ühine reis?
“Jurmala veepark. Sinna sõites õnnestus meil veel trahvi saada!”

Tõsi. Sõitsime esimest korda elus tasulisele teele ja ei saanud aru, miks politsei meid kinni peab ja miks me maksma peame ja mis toimub? Me tegelikult nägime küll mingit märki, aga me sõitsime liiga kiiresti, et aru saada, mis sinna kirjutatud on. Hiljem mõtlesime, et kui me oleks keskmisel real sõitnud, siis oleks raudselt pääsenud…Ma lõin enne Jurmala reisi varba ka paigast ära. Mul on siiamaani meeles, kuidas mu varvas loperdas, kui ma ujuda proovisin…

9. Mis oli esimene asi, mis sa minu juures märkasid?
“See, et sa istusid MSN-is. Ja see, et sa olid väga HOT!”

MSN! Mäletate veel sellist asja? 

Jeee. So HOT :D Kuidas mu kulmud nii peenikeseks said?

10. Mis on minu lemmik restoran?
“Pakun, et Tokyo Sushibaar.”

Tegelikult ei ole mul lemmikut restorani. Kui kusagil head sushit pakutakse, siis see on juba piisavalt lemmik!

11. Mille üle me kõige rohkem vaidleme?
“Kuhu suhirestorani minna…”

Hahaahaa. Tegelikult me vaidleme kõige üle. Me lihtsalt oleme sellised põikpäised jobud, kellel on vaja, et neil õigus oleks…

Ainuke pilt meie 1-toalisest korterist. 2007. 

12. Kus ja kuna oli meie esimene suudlus?
“19.07.2007. Maja taga, trepi peal.”

Täpselt nii! See sama õhtu, kui ma Kenti juurde lihtsalt katust pea kohale läksin saama. Ma veel mäletan, et ma küsisin, et kas me nüüd polegi enam sõbrad?!? Hahaa. Küll ma olin alles naiivne 17 aastane :D

13. Mida mulle telekast meeldib vaadata?
“Mitte midagi.”

Tõsi. Me müüsime juba ligi pool aastat tagasi oma teleka maha.

14. Nimeta üks asi, mis mulle ei maitse.
“………”

Kent ei suutnud antud küsimusele vastata. Ma pikemalt ei kommenteeriks. Vaadake videost :D

15. Mida ma endale restoranist juua telliks?
“Fanta. Kahe kõrrega.”

Ma ei saa sellega kohe üldse nõus olla. Eestist ma telliks kohvi. Hispaanias ma ei telliks midagi, sest tavaliselt käime me lastega väljas, kes ei suuda kunagi oma jooke lõpuni juua. Seega see fanta kahe kõrrega on lastele. Üks kõrs on lihtsalt minu jaoks :D

16. Mis number jalanõusid ma kannan?
“47…ei. 39”

See viimane on täpsem. 

17. Milline oleks minu lemmik võileib?
“…….”

Ma parem ei pane seda vastust oma roosamanna blogisse. Seda võite ka videost vaadata. 

18. Mida ma sööks iga päev?
“Sushit. Ja jäätist. Ja kummikomme.”

Approve! 

Tokyo Sushibaar!

19. Mis värvi on mu silmad?
“Sinised!”

20. Kes avaldas esimesena armastust?
“50/50. Täpselt ei mäleta.”

Minu mäletamist mööda oli see Kent. Üsna kiirelt pärast meie esimest “kohtingut”. Me olime üsna noored, seega me ei pidanud kaua ootama enne, kui armumine armastuseni jõudis. 

21. Milline Sinu tegevus Mind kõige rohkem häirib?
“Minu nutmine?”

Hahaa. Mehed ei nuta ju! :D Mind häirib kõige rohkem see, kui Kent ütleb, et ta kohe tuleb ja siis tuleb hoopis poole tunni pärast.

22. Milline on Sinu lemmikmälestus minust?
“See, kui Jumal sind minu jalge ette viskas…”

Nojah… :D

2007. Lindalevi

23. Mida ma kõige meelsamini hommikuti söön?
“Hommikuhelbeid.”

Yes! Kõike, mida ma tegema ei pea. Hommikused vaaritamised ei ole minu teema. 

24. Kas sa oled mulle hüüdnime pannud? Ja vastupidi.
“Alguses olid sa mu telefonis Liis Lass. Pärast seda kutsusin ma sind “Pisikeseks”. Enam sa pole nii pisike…”

Ma arvan, et tänaseks päevaks oleme me mõlemad jõudnud nii kaugele, et kutsume teineteist musideks…Nii kaugel veel pole, et nimepidi kutsuda.

25. Kui ma oleks üksikul saarel, siis mida ma kaasa võtaksin?
“Mullivee masina.”

26. Kui sa mulle sünnipäevaks peaksid tordi küpsetama, siis milline see oleks?
“Jogurtitort küpsisepõhjaga.”

Ma sööks absoluutselt kõik tordid ära, mis Kent mulle teeks…

27. Mis loom ma oleks? Miks?
“Krokodill. Vihane ja suurte hammastega.”

Miks ma ükssarvik ei või olla?

Ikka 2007. 


No nii! 9 aastat kooselu ja sellised on siis vastused. Kui siin olid mõned vastused pisut kahtlased, siis video on veel hullem :D


2 kommentaari:

  1. Haahaa, väga äge, thumbs up ofc! (y)

    VastaKustuta
  2. Tänud! ;) Nagu blogis/videos näha, siis igav meil omavahel ei hakka :D

    VastaKustuta