Liiga palju veini?

Veinid veinid veinid!! Täpselt 7 euro eest veine

Hispaania on mulle viimase kuu jooksul üsna palju juurde andnud.

Nagu näiteks hea päevituse. Ma olen pruunim, kui ma kunagi varem oma elus olnud olen. Ja käsi südamel! Ma ei ole tundigi siin päikese alla peesitanud. Piisab sellest, kui lihtsalt…olla. Aias nokitseda ja mere ääres jalutada. Vahel piisab isegi sellest, kui kätt auto aknast väljas hoida ja ongi üks käsi pruunim kui teine.

Lisaks sellele oskan ma nüüd vee all ilma nina kinni hoidmata ujuda. Mis on vähemalt minu arvates üsna märkimisväärne, sest eelmised 26 aastat oma elust ma seda ei osanud. Ja loomulikult peakas. Seda mainin ma nüüd ainult sellepärast uuesti, et kui ma selle ära õppisin, siis mul läks ikka mitu päeva aega enne, kui ma enam ei kartnud pea ees vette hüpata.

Küüned ja juuksed on kasvama hakanud. Ma ei tea kas see on nüüd päike või puuviljad. Mis paneb juuksed kasvama? Kent juba mainis, et nüüd peab iga nädal varbaküüsi lõikama. Eestis kasvasid nad nõnda aeglaselt, et kord kolme nädala jooksul oli ok.

Viitsimise aiatöid teha. Ja süüa teha. Neid kahte ma absoluutselt Eestis mingi hetk enam ei sallinud. 

Mida veel Hispaania mulle andnud on? Alkoholismi? 

Tegelikult sai kõik alguse paar nädalat tagasi, kui ma Kenti käest küsisin, et ega ta juhuslikult arva, et mul alkoholiga probleeme on…Nimelt olin ma juba pea iga õhtu söögi kõrvale pokaali head ja odavat veini joonud ja nii mõnigi õhtu õnnestus meil kahepeale terve pudel hävitada. Kuna Kent mind ka jube kahtlase näoga vaatas, kui ma poes uue veini haarasin, kuigi meil kodus juba 2 oli, siis ma tundsin, et mul on õigus kahtlustada, et ta kahtlustab.

Kent muidugi ainult naeris selle peale ja ütles, et tal polegi kordagi isegi sellist mõtet pähe tekkinud. Äkki ma siis ise kahtlustasin!?

Asi läks muidugi palju hullemaks nüüd paar päeva tagasi, kui Kentil keset ööd mingi geniaalne idee tuli ja ta järgmine päev 9 pudeli erineva veiniga koju jalutas ja teatas, et me hakkame nüüd degusteerima neid. Ei no tore lugu küll.

Kas ma siis ikkagi joon liiga palju? Ma nüüd ei oskagi öelda. Võrreldes Eestiga peaks jaatavalt vastama. Võrreldes hispaanlastega..tõenäoliselt mitte. Kui üldse mitte võrrelda, siis peaks selle veini asemel ehk hoopis trenni tegema? Või siis mitte… 


Kas pokaal päevas õhtusöögi kõrvale on liiga palju? Mis teie arvate? Kas ma joon liiga palju?

0 kommentaari:

Postita kommentaar