Mida me sööme siin?

Mida me siin süüa teeme? Sõltub päevast, ilmast, tujust, hetkest. Siin mõned näited, mis pildi peale jäädvustatud.


Sushi! Minu esimene päris enda tehtud sushi. Lõhe, toorjuustu, kurgi ja tomatiga. Pisut sai vist paprikat ka vahele visatud, kui ma nüüd õigesti mäletan. Mmmmm.


Väga hilisõhtune panniroog. Viskasin liha koos sibula, küüslaugu, paprika ja ananassiga pannile ja hautasin kuni liha pehmeks läks. 


Täidetud shampinjonid. Ideaalne snäkk keset kuuma päeva! 


Mu kõige ebaõnnestunum pilt. Spagetid punase lihakastmega ja salatiga. Kõrvale küüslauguga maitsestatud suvikõrvita rattad. 


Apelsinimarinaadis kana. See õhtu tegin vist kõrvale keedukartuleid ja salatit. Sest nii ammu polnud keedukartuleid söönud.


Spargel. Küüslauguga spargel on üks mu lemmikuid. Sojaga maitsestatud liha. Kõrvale praetud riis ja salat. Rohelist peab ju iga päev sööma :)


Kenti panniroog. Tuli kunagi õhtul hilja koju ja hakkas küpsetama. 


Minu tänane kõhutäis. Kui Kenti kodus ei ole, siis on alati hea makarone teha. Sest Kent ise väga makarone süüa ei taha. Tegin siis lihtsaid keedumakarone ja segasin toorjuustu läbi ning viskasin peoga kurke ja tomateid juurde. 


Magustoiduks jäätist. Pildil üks mu lemmikumaid. 25 sendine maasikajäätis :)

Mida Teie täna õhtuks süüa tegite?