Miks kõrgemad jõud ei taha, et ma blond oleks? Kent Indias, neljas päev.

See oligi mu hommikust puudu!

Kas on võimalik, et on olemas mingid suuremad jõud, kes üritavad sind elu eest takistada mingit eesmärki ellu viimast? 

Kui ma Kenti lennuki peale olin ära viinud, siis tuli mul idee juuksed heledaks värvida. Läksin ostsin sama õhtu värvi ja olin juba valmis seda pähe panna, aga siis õhtu kuidagi venis ja lõpuks ei jõudnudki värvimiseni. Jäin enne magama. No ja siis oli järgmine päev ujumistund ja pärast ujumistundi tuli plaan Tarifale minna, kus rehv katki läks ja mille tõttu ma koju ei saanud. Kui ma siis lõpuks koju jõudsin ja mõtlesin, et paneks selle värvi lõpuks pähe, siis selgus, et mul pole vett…

Kuna praegu tarbitakse vett nagu ma aru saan liiga palju, siis vee otsa saamine pidavat üsna normaalne nähtus siin olema. Kõigile lihtsalt ei jagu vett. Aga miks just siis, kui ma tahan värvi pähe panna? No ja siis vahepeal oli vett ja siis jälle ei olnud. Õhtul tundus vesi kuidagi stabiilsemalt tagasi olevat, seega võtsin ma julguse kokku ja hakkasin värvi pähe panema. 

Mul oli juba pool värvi peas, kui korraga hakkas äikest lööma ja vihma kallama. No tõesti? Siin ei saja ju kunagi vihma ja nüüd korraga selline torm? Anna andeks suur universum, et ma natuke heledamaid juukseid tahan! Vahtisin siis natuke aega veranda ukse taga ja mõtlesin, et mis tunne on vihma käes seista..ja siis vantsisin tagasi juukseid värvima. Mida kaugemale ma jõudsin, seda hullemaks läks torm. Mingi hetk hakkasin ma kartma varikatuse pärast, mis meil õues lahti oli keritud, seega tõmbasin kilekoti pähe ja läksin seda kokku kerima. Enne muidugi helistasin Kentile ja küsisin, et kui suur on tõenäosus, et ma välguga pihta saan..oli piisavalt väike, et ma julgeksin välja minna.. Selleks hetkeks, kui mina lõpuks välja jõudsin, oli torm juba vaibunud. Aga igaks juhuks tõmbasin ikka kokku selle varikatuse. Vihm oli märg ja tuul oli veel suhteliselt kõva. 

Õnneks ei olnud vahepeal vesi otsa saanud ja mul õnnestus ikkagi pesema minna..

Järgmine päev aga vedas kõik viltu. Täpselt nagu oleks universum mulle nüüd näkku naernud, et ma ju ütlesin, et ära värvi. Juuksevärv oli jumala ok…aga kui ma endale smuutit läksin tegema, siis läks see blender katki. No aru ei saa. Töötas ja siis korraga enam ei keerutanud. Seejärel ma püüdsin umbes 3 või 4 tundi seda korda teha. Katsetasin ja katsetasin. Sellel masinal on veel mitu topsikut, seega ma proovisin enamus nendest ka sinna külge panna, et ehk mõne teisega töötab. Ja siis sai muidugi vesi otsa ja smuuti lendas põrandale ja siis ma istusin seal nende mustade nõude taga ja vandusin, et Kent ära läks..

Parim pilt, mis ma endast teha suutsin. Hahahaa
Iga kord, kui Kent pikemalt ära läheb, siis tuleb mingi hetk selline päev, kui kõik veab viltu. Enamus probleemide lahendamisega ma saan hakkama, aga see blenderi teema on just selline, kus minu loogika ei haara asja. Ma lihtsalt ei saanud pihta, et kuidas ta töötab, aga terad ei hakka liikuma. Kontrollisin kord ühtemoodi ja siis teistmoodi aga ei midagi. Vedasin kõik kruvikad kokku ja andsin endast parima. Eelmine kord, kui Kent ära läks, siis otsustas pump otsad anda. No ja siis ma ka kakkusin selle tükkideks ja mässasin mitu päeva enne, kui ma alla andsin. 

Kuna sellised päevad on eriti masendavad, siis ma otsustasin, et laseme kodust jalga ja lähme mäe alla Sabinillasesse. 

Mis sellest vihmast siis kasu oli. Vett ikka ei ole, auto on veel mustem...Oeh.

Siis, kui lapsed arvasid, et nad märkasid mänguväljakut..Hoopis korvpalliplats oli.



Chris käis poste kallistamas... :D


Ma arvasin, et Sabinillases ei olegi parki. Aga leidsime. Vuhuuu!

Mänguväljaku leidsime ka pargist. Perfect, nagu Chris ütleks..








Poe leidsime ka pargi tagant. Ma olin täiesti veendunud, et rohke poode Sabinillases ei saa olla..eksisin.

Nori! Ainus pood terves linnas, kus nori müüakse. 

Ei ole sõnu! Ma reaalselt hüppasin rõõmust lakke, kui ma kohviletist need üles leidsin.
Kui me seal poes olime ja ma siis mõtlesin, et äkki värviks veel ühe korra ja ma ühe blondi värvi kätte võtsin, sis Chris teatas, et ma ei tohi seda värvi võtta, sest blond on tema värv. Hahahaa :D





4 kommentaari:

  1. Sabinillases on palju mänguväljakuid. Kaks tükki on mereäärse paseo kummaski otsas. Siin https://goo.gl/maps/mhst5LRjpa52 ja siin https://goo.gl/maps/BizucfEmean
    Üks ilus park on sellest SuperSolist, mis pildil on, veits ülespoole. Siin https://goo.gl/maps/UmoHXU6X5S32

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänud info eest! Lähipäevadel käime poistega teist parki ka vaatamas :) Ma ikka väga suur pargiarmastaja 😆

      Kustuta
  2. Tere ja Tere tulemast Spotlighti globaalsete laenuteenuste juurde. Minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate hädasti rahalist tugevdamist? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotlightglobalservices@gmail.com | või saatke meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teil on 24 tunni jooksul oma kontol laen, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume igasuguseid laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pikaajalisi kui ka lühiajalisi laene ning lisaks saate laenata kuni 15 miljonit eurot ja anname välja laene madala intressimääraga 3% aastas. Minu ettevõte aitab teil saavutada mitmesuguseid eesmärke paljude laenutoodetega.

    Me teame, et seadusliku laenu saamine on alati olnud suur probleem Üksikisikutele, kellel on finantsprobleeme ja kes vajavad sellele lahendust, on paljudel inimestel kõrge huvi tõttu oma kohalikest pankadest või muudest finantsasutustest omakapitali laenu saamine nii keeruline. intressimäär, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused

    Enam pole ooteaegu ega pingelisi pangakülastusi. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu saada ja tehinguid sooritada igal ajal ja igal pool

    Pakume 24-tunniseid maailmatasemel laenuteenuseid. Päringute / küsimuste jaoks? - Saada meil | spotlightglobalservices@gmail.com | või saatke meile WhatsApp: +4915758108767 | või veebisaidi kaudu: https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe sularaha, kirjutage lihtsalt meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes !!

    VastaKustuta
  3. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate oma projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pika- ja lühiajalisi laene, tagatisega ja tagatiseta laene ja palju muud. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle sõnum otse WhatsAppi kaudu: +447360502110 ja saate kohe vastuse.

    Laen usaldusväärselt ja pädevalt ettevõttelt on see, mida vajate oma eesmärgi saavutamiseks. Oleme kõikehõlmav finantsteenuste ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    * Laenu saab taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa – Teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otsefinantseerimine – saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiidu määrad
    * Paindlik tagasimakse – peate valima tagasimaksekuupäeva, kas kord nädalas, kuus või aastas 1–30 aasta jooksul.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ärge kaotage võimalust raha puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, saame teid laenu andmisel aidata, sest oleme aidanud paljusid eraisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas olnud rahalistes raskustes.

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on oodatud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täieliku usaldusega töötame koos kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    VastaKustuta